La darrera setmana del curs 23 24 vam celebrar la 2a Fira de projectes de secundària oberta a les famílies, on alumnes de l’ESO i Batxillerat van presentar alguns dels projectes i activitats realitzats durant el curs. Va ser tot un èxit de participació!
Els nostres alumnes des de 1r d’ESO fins a 1r de Batxillerat van presentar els projectes que van realitzar durant el curs, com per exemple els còmics del projecte «Fi de la pobresa», manualitats i tríptics amb les plaques internes de la Terra, interpretacions de quadres famosos o maquetes de pavellons expositius entre d’altres.
Sobretot, com el curs anterior, va agradar molt que hi hagués activitats interactives on pares i mares i fills filles podien participar conjuntament, com ara el taller de tècniques de pintura.
Com a novetat, les famílies van poder visitar, a través de les ulleres de Realitat Virtual Meta Quest, un museu virtual realitzat dins del projecte d’Ecosistemes de 2n d’ESO, en col·laboració amb el projecte @wiredamazon de conservació de l’Amazones peruà. Una altra novetat va ser l’ús de la impressora 3D per imprimir dissenys fets per alumnat de 3r d’ESO amb l’eina de disseny en 3D TinkerCad.
Va ser una estona estupenda compartida amb les famílies com a cloenda del curs 2023-24, i aquest any repetirem l’experiència. Serà el dia 19 de juny, just després del festival d’Educació Física de 1r d’ESO, a les 16.00 h a la Sala 60.
Us hi esperem!!