Quality teaching and service to the families

Comunicat sobre el tancament dels centres educatius

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu.

Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies, des del dia 13 de març fins al 27 de març. Per tant, les classes es reprendran el dia 30 de març. Igualment queden suspeses totes les visites dels tutors amb les famílies, així com totes les activitats extraescolars i sortides programades per a les properes dues setmanes.

Per aquest motiu, durant les properes setmanes els/les alumnes hauran de treballar des de casa seva.

Educació infantil: els/les professors/es us faran arribar un correu amb les activitats que podeu fer a casa amb els vostres fills/es.

Cicle inicial i mitjà: els/les professors/es entregaran les feines de càlcul i problemes, lectura i comprensió, anglès i expressió escrita.
Cicle superior: els/les professors/es faran arribar les tasques als alumnes a través de la plataforma Drive.

Educació secundària i batxillerat: els/les alumnes treballaran a través de la plataforma Moodle. Cada dilluns, els/les professors/es penjaran la feina setmanal de cadascuna de les assignatures pertinents. Per tant, els/les alumnes hauran de revisar periòdicament la plataforma i realitzar las tasques programades.
Els exàmens que estaven programats per a aquests propers dies també quedaran anul·lats i es tornaran a programar un cop es reprengui l’activitat acadèmica. Tanmateix, els exàmens de recuperació de la segona avaluació, si no hi ha cap canvi, mantenen les seves dates, 2 i 3 d’abril.

Cicles formatius: els/les alumnes treballaran a través de la plataforma Moodle i correu electrònic. Els/les professors/es penjaran la feina setmanal de cadascuna de les assignatures pertinents. Per tant, els/les alumnes hauran de revisar periòdicament la plataforma i realitzar las tasques programades. Les FCT (pràctiques a empreses) també queden suspeses.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus.

Demanem comprensió, responsabilitat i col·laboració davant aquestes mesures que són en benefici per a tothom.

Atentament,

La direcció

Agenda Veure tots els esdeveniments

Escola Pàlcam- C/ Rosalía de Castro, 30-34- C/ Castillejos, 361 08025 BARCELONA Tel. 93 435 97 49